Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Ahad, 23 Ogos 2009

Salam Ramadhan Al-Mubarak


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Salam Ramadhan Al-Mubarak buat semua. Tiada rasa untuk menulis panjang kerana menulis juga kadang-kadang memerlukan mood dan ada time dia jugak. Semoga Ramadhan kali ini yang terbaik buat kita, Insya Allah اللهم بارك لنا في رمضان

Bersama banyakkan amalan dan ibadah dalam bulan ini. Terima kasih buat seorang sahabiah saya yang setiap kali cuti pasti mengingatkan saya akan Al-Quran dan saya sentiasa menantikan pesanannya setiap kali cuti. Pesanan ini kadang-kadang menghentakkan perasaan ataupun penyakit yang menimpa diri ini yakni penyakit 'mim alif lah' digabungkan jadi MALAS. Semoga kita sama-sama dapat khatam Al-Quran dalam bulan Ramadhan ini hatta sekali. Semoga bulan ini dapat mentarbiahkan diri yang kurangnya pentarbiahan.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Semoga puasa kita bukanlah ditahap yang ke3 عوام yakni hanya mendapat 2 perkara iaitu lapar dan dahaga serta masih melakukan maksiat yang dilakukan di bulan lain. Bersama mencari Lailatul Qadar

Apa-apa pun, sempena bulan Ramadhan ini saya mengharapkan soalan exam Bahasa Arab Tinggi nanti, dalam bahagian insya' ada keluar tajuk tentang Ramadhan. InsyaAllah berjaya dapat markah Insya' exam sebelum ni pun tidak mengapa dan harapan saya untuk memotong markah insya' best student, exam dulu dia lebih 1 dari saya. Hanya insya' sahaja harapannya, mata pelajaran lain lambat lagi. Apa yang dia buat pun saya tak tahu padahal 1 dar, 1 kelas.
Share

Tiada ulasan: