Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Jumaat, 25 September 2009

The Arrivals

The Arrivals satu dokumentari yang membongkarkan tentang perancangan jahat Zionos. Kini boleh didapati dalam Bahasa Melayu walaupun kesemua video tidak dapat ditranslate lagi. Terima kasih buat kakak senior di perantauan yang memperkenalkan video ini kepada saya. Semoga kita sama-sama mendapat manfaatnya, InsyaAllah...

Apa yang kita lihat, dengar dan setiap perkara yang dilakukan kita telah dirancang??? Saksikan sepenuhnya di Youtube...Pastikan internet anda laju, gunakan 100.0Mbps..baru best..







Adakah televisyion menjadi keperluan?? seperti yang terjadi kini sebuah rumah pastinya paling kurang sebuah tv...dan ini juga terjadi di Imtiaz Dungun sejak tahun 2007 setiap dar, sebuah tv...

P/S: Pada asalnya saya ingat, ingin membuka semula blog ini selepas SPM tapi ntah la. Saya kurang menulis di sini dan lebih selesa menulis di dalam buku saya kerana tidak teikat dengan sebarang perkara dan saya juga bebas untuk mengeluarkan pandangan saya.
Share

Tiada ulasan: