Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Khamis, 6 Januari 2011

Hari ini hari Khamis...

Nak lelapkan mata tapi teringat pula zaman sekolah dulu. Sedih pula, memang benar zaman persekolahan adalah paling indah. Perbualan dengan rakan, waktu ni hari-hari terakhir berada kat sekolah untuk menamatkan SPM.

"Syah, puasa tak esok?"

"Tak kot. Bila lagi nak makan dengan kawan-kawan?"

"Habis tu, bila lagi nak berbuka puasa dengan kawan-kawan?"

Sekadar itu sahaja perbualan dengan rakan saya yang nak saya bawakan, nama dia Farah tapi bukan saya. Jom berpuasa sunat hari Khamis...


Teringat plop, 5.00 pagi masak air, gerak adik-adik, buat air tea...buka biskut jagung, duduk ramai sahur biskut jagung cicoh air teh...Dorm Hafsah..Dhaniah, Wana, Afina, Khalilah dan lain-lain.. sedih skang dah tak gitu lagi, semua atas diri sendri, Tiada lagi yang nak ingatkan diri.

~Sekadar peringatan ringkas untuk diri ini~
Share

Tiada ulasan: