Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Selasa, 13 Januari 2009

Boikot??

Mesej forward yang saya dapat sebentar tadi buat saya ingin berkongsi tentangnya. Saya hanya copy paste, bkan dari tulisan saya. Mungkin ada dikalangan kita yang mengambil sikap remeh sahaja pada boikot.

"Xmau boikot?! boikot Xbg effect? ape yg kite nk jwb kat akhirat nnt? apa usaha kite thdp naseb saudara seakidah kita di palestin! igtlh kisah nabi ibrahim. ketika nabi ibrahim dibakar. seekor burung berulang alik dr punca air dgn membawa air yg hny dpt dibawa dgn paruhny shj dan mencurahknny pd api yg besar itu. tetibe burung itu ditanya, "apsal kau susah2 nk bwk air yg sket tu utk padamkn api yg membakar nabi ibrahim tu? takkn padam punye lah api tu!" ttpi burung itu mnjwb "ak X mahu di akhirat nnt apb ditny apekah yg aku lakukn apb nabi ibrahim dibakar sedangkan ak tak berbuat apa2" jk burung yg X diazab pon berusaha sampai begitu skali, inikn pula kite apbl saudara seakidah kite diBOM di palestin! igtlah bkn hasil yg ALLAH mahu, tp usaha kite! boikot sesungguh mungkin ya akhi wa ukhti.."


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Sengaja saya letakkan gambar ini. Masih ingatkah anda pada rancangan television ini? Suatu ketika dahulu saya juga merupakan peminat rancangan ini. Cerita ini mempromosikan salah satu barang yang perlu diboikot. Tak nak saya ulas panjang-panjang pasal ini.
Share

Tiada ulasan: