Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Khamis, 24 Disember 2009

Tahniahku ucapkan pada adik2ku...

Hari ini keluarnya result PMR bagi tahun ini mengimbau kembali saat tahun lepas ketika mendapat result. Tahniah juga buat Imtiaz Besut yang berjaya mendapat tempat pertama peringkat negeri Terengganu untuk tahun ini...Tahniah23!Adik beradik kiter gop imtiaz...

Sekadar ucapan tahniah ingin saya ucapkan kepada adik-adik imtiaz dungun PMR 2009 terutamanya buat bekas adik usrah saya yang amat saya rindui...Fina, Rafieqah, Syahirah Kamarudin dan Athilah...Ada sayer tertinggal???

Apapun, saya menyarankan kepada adik2 saya supaya teruskanlah perjuangan anda di imtiaz. Namun, semuanya atas kamu semua sudah boleh berfikir mana yang baik untuk diri. Cuma carilah tempat yang masih boleh menjamin kamu sentiasa bersama al-Quran dalam sehari-hari kehidupan seperti mana di imtiaz. Saya dan rakan2 selalu bertanya sesama sendiri seandainya kami ditempatkan di tempat yang lain bagaimanakah kami sekarang? Apakah Quran akan sentiasa dibaca seperti sekarang???

Sewaktu membelik buku teks kimia f4 saya terjumpa satu kata-kata yang saya pikir ia cukup menarik. KEJAYAAN BUKANLAH MATLAMAT TAPI MERUPAKAN SUATU PERJALANAN. Indah kata2 ini, tapi mungkin kali ini saya malas untuk menafsirkan mengikut tafsiran sayer. Sayer pandai mentafsir bnda2 ginie jer biler la nok pndai mentafsir hdis2 n ayat2 Quran serta kata2 ulama'...

Saya hanya mensyorkan 2 tempat untuk haluan seterusnya samaada untuk terus di Imtiaz Dungun atau di Institut Al-Quran Terengganu. Akhir sekali, saya ucapkan Selamat Datang ke Imtiaz Atas 4 adik2 f4 taun dpan......bertemu kembali kita di sana.

ni lah sekolah baru..=)
xdop doh la "skul plg sunyi in the world"
huhu..rindu2, sunyi itu tenang..haha
Share

Tiada ulasan: