Maaf, layout blog saya bermasalah.
Ada sesiapa yang pandai buang linkwithin di blog? Boleh hubungi facebook saya.

Terima kasih

Sabtu, 30 Mei 2009

Syukur

Sedih bercampur gembira...Setelah lama dipujuk abg yang sulung untuk tidak ptg intenet, akhirnya ana telefon kat rumah, abg kata internet ader tapi cuma 10 jam sebulan.. Allah, syukur x terhingga.. Paling tidaknya, kuranglah sedikit saya mengadap komputer ini. Dan mungkin saya juga tidaklah mebuang sahaja masa mengadap komputer ni. Mungkin ader hikmahnya apabila jadi begini.

Tambah pula, saya masih berhutang dengan diri saya beberapa juzuk. Bagi saya ia adalah hutang kerana saya tidak mampu untuk mencapai target saya. Bilakah saya akan membayar hutang-hutang ini??? Kesibukan di sekolah yang akhirnya membawa kepada keletihan dan menyebabkan saya terlena ditengah malam. Apakah keletihan fizikal yang berlaku? sebenarnya keletihan mental. Sebenarnya kesibukan tidaklah boleh menjadi alasan.

Akhirnya, adik usrah saya tahun lepas berjaya khatam terlebih dahulu daripada saya. Tahniah, sebab mampu mengalahkan bekas naqibah. Dahulu jarak saya terlalu jauh dengannya. mungkin ada hikmahnya saya terpaksa berhutang, mungkin yang juzuk dibelakang masih banyak tidak ter'cover' lagi???

Cuma maaflah adik-adik, dan kawan-kawan saya. saya tak boleh la nak ym macam dlu lagi er. Kalu ader paper juz ator offline msj da.. InsyaAllah saya jawab selagi saya bley jawab.

Tahniah juga buat abang yang sulung yang telah selesai melangsungkan perkahwinan pagi 30 hb ni... Penat ngantornyer...
Share

Tiada ulasan: